You are currently viewing همه فلزات ابدی هستند |  سبک سنتی

همه فلزات ابدی هستند | سبک سنتی


هنگامی که Pinterest روندهای خود را برای سال 2024 اعلام کرد، گزارش داد که تن های سرد “در حال حاضر بسیار داغ هستند”، یک نوسان آونگی از رابطه عاشقانه آن با طلا. آه، چقدر ما دوست داریم به گرایش های طراحی نگاه کنیم تا ببینیم مردم سال به سال چگونه لباس می پوشند و تزئین می کنند، اما من را سرگرم می کند که فکر کنم به نوعی فلز خاصی که از زمین می آید شیک تر از دیگری است. آیا همه فلزات به شکلی جذاب نیستند؟

– پیش بینی های pinterest

پس از بازسازی ده ها فضا و مشاهده دقیق صنعت طراحی داخلی به مدت پانزده سال، من معتقدم به نقطه ای در تکامل طراحی رسیده ایم که می توان گفت همه چيز پرداخت های فلزی بی انتها هستند. مهم این است که طراح در فلز به دنبال چه چیزی است تا داستانی را روایت کند. این نیم تنه ها در فلزات هستند که بر سبک کلی یا زیبایی شناسی فضا و همچنین شکل و طراحی وسیله انتخابی تأثیر می گذارند.

سایه ها و درخشش های مختلف چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند. ته رنگ های گرم در برنج، مس و رزگلد یافت می شود، در حالی که ته رنگ های سردتر در کروم و نیکل وجود دارد. ته رنگ های گرم دارای ته رنگ های قرمز، زرد یا قهوه ای هستند، در حالی که ته رنگ های سردتر شامل آبی و خاکستری هستند. همچنین انواع مختلفی از روکش‌ها برای انتخاب وجود دارد، از برس‌کاری شده تا براق‌شده.

هنگام مطالعه نمونه‌های بی‌شماری از اتاق‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند، می‌توانیم متوجه هرگونه روکش فلزی شویم. در زیر نگاهی دقیق تر به تفاوت ها و نمونه هایی از تمام روکش های فلزی که در فضاهای مختلف خوب به نظر می رسند را مشاهده می کنید.

نیکل صیقلی و صیقلی

نیکل یک آلیاژ فلزی سفید نقره ای است که بیشتر حاوی نیکل است، اما شامل فلزات دیگری مانند مس، روی و گاهی اوقات آهن نیز می شود. نیکل مقاومت خوبی در برابر خوردگی و کدر شدن دارد و در هر دو بافت صیقلی و مات موجود است، نسخه‌های صیقلی آن بسیار زیبا هستند در حالی که مات‌ها استایل معمولی‌تری دارند.

کابینت ckf

فضای داخلی نمک خالص

فضای داخلی abi

کروم

کروم یک فلز نقره ای متمایل به آبی است که از کروم ساخته شده و روی فلز پایه مانند فولاد یا برنج آبکاری می شود. رنگ نقره ای کروم نسبت به نیکل گرمتر سردتر است و درخشندگی بازتابنده ای دارد. از آنجایی که کروم در برابر خوردگی و کدر شدن مقاوم است، به طور گسترده در تولید خودروها و همچنین برای وسایل تزئینی آشپزخانه و حمام استفاده می شود. روکش کروم به دلیل مقاومت در برابر لک برای لوازم آشپزخانه و سخت افزار ایده آل است و کروم اغلب مقرون به صرفه تر از نیکل است.

قدیم

اونیکس استودیویی

برنز

برنز آلیاژی است که بیشتر از مس تشکیل شده است و دارای رنگ‌های قهوه‌ای دوست‌داشتنی است که گرم‌تر از سیاه است. برنز روغنی پانزده سال پیش رواج داشت، امیدوارم شاهد استفاده بیشتر از برنز در طراحی مدرن باشیم زیرا رنگ‌های گرم‌تر و منسوجات و کاشی‌ها دوباره برمی‌گردند.

طراحی داخلی لیزا شری

نرم افزار کشتی

آهنی و مشکی

روکش مشکی یا فرفورژه یا روکش برنزی یا برنجی است. مشکی مات چند سالی است که مد شده است و اگر کنتراست بالا یا کمی درام چیزی است که به دنبال آن هستید، چه انتخاب خوبی است.

طراحی توسط الیزابت رابرتز

آرماک مارتین

دکوراسیون داخلی الیزابت گرت

برنج

برنج یک آلیاژ مس است که حاوی روی بوده و در برابر خوردگی مقاوم است. روکش های مات یا بدون لاک در این دهه نسبت به بدنه های لاکی براق دهه 1980 محبوبیت بیشتری داشتند. یک شیر آب یا سخت افزار برنجی زیبا همیشه افزودنی جاودانه برای آشپزخانه یا حمام یا به عنوان یک انتخاب روشنایی در هر فضایی است.

طرح های akb

فضای داخلی بکا

طرح های akb

رزگلد

ترکیب مس و طلای زرد همان چیزی است که به رزگلد رنگ صورتی می دهد، رنگی که برای چندین سال به عنوان جایگزینی برای برنج مورد تقاضا بوده است. این فلز گرم اغلب در جواهرات و لوازم جانبی استفاده می شود، اما در شیرآلات، آینه ها و سایر وسایل آشپزخانه و حمام نیز موجود است.

حمام فرسایشی

صفحات d

اسلحه ضد تانک

مانند پیوتر با رنگ‌های خاکستری عمیق، روکش برنزی با عمق و روکش جذاب‌تر است، که تیره‌تر از نیکل است و چندین بریدگی در مقیاس سایه بالاتر از برنز است. گن متال آلیاژی از برنز است که از مس، قلع و روی تشکیل شده است و در برابر خراش و خوردگی مقاوم است و برای شیرآلات و سخت افزار یا سینک ظرفشویی انتخاب خوبی است. سال گذشته در KBIS پایان برنز یا “نیکل گرافیت” بود. محبوبیت رو به رشد و در دسترس بودن در بین تولید کنندگان

شیر آب برنزی

فضای داخلی کیت لارنس

پزشکی

مس گرم، همه کاره و بی انتها که می تواند باشد، قرن هاست که در آشپزخانه ها و حمام ها استفاده می شود. مس عنصر خودش است، فلزی نرم با رسانایی و ظرفیت حرارتی بالا و قرن‌هاست که استخراج می‌شود. در ساخت و سازهای مدرن، برای کارهای لوله کشی و برق و همچنین از نظر زیبایی و عملکرد در آشپزخانه ها و حمام ها مانند روشنایی، شیرآلات، سینک و گلدان استفاده می شود.

grohe

مارتا استوارت

طرح های مریم صادقانه

گاهی اوقات رنگ های سردتری از فلزات را می خواهید، گاهی اوقات کنتراست و درام رنگ مشکی را می خواهید، گاهی اوقات گرمای برنج یا مس را می خواهید. همه آنها بسته به ترجیحات شما در دسترس شما هستند.

دوربین بد

من درک می کنم که چرا برخی از فلزات می توانند برای چند سال محبوب تر شوند و سپس به عنوان یک انتخاب کمتر از بین بروند، و می دانم که ما دوست داریم در مورد روندهای صنعت طراحی صحبت کنیم، اما من واقعاً معتقدم احمقانه است که بگوییم هر پوشش فلزی “در” یا “خارج”. هر طراح بزرگی بسته به ظاهری که ایجاد می‌کند، از هر روکش فلزی در کارنامه خود استفاده کرده است و مخلوط کردن فلزات در یک فضا یا در سرتاسر خانه، عمدی‌تر و کمتر نابجا به نظر می‌رسد.

این آشپزخانه توسط Blu Interiors نمونه خوبی از اختلاط فلزات است: وسایل استیل ضد زنگ، برنجی و نورپردازی، با شیرآلات نقره ای جفت می شود و همچنان ظاهری منسجم دارد و رنگ های گرم و سرد را متعادل می کند.

هر فلزی در صورت استفاده صحیح می تواند زیبا به نظر برسد. آیا روکش فلزی وجود دارد که شما ترجیح نمی دهید؟ به گفتگو بپیوندید!



Source link