You are currently viewing دکور قلب پالت چوبی برای روز ولنتاین

دکور قلب پالت چوبی برای روز ولنتاین


آموزش ساخت این دکور قلب پالت چوبی برای روز ولنتاین! این پروژه آسان و عالی برای دکوراسیون روستایی یا خانه های مزرعه است.

مهارت های مورد نیاز: مبتدی اگر به تازگی با Mod Podge آشنا شده اید، به خصوص در مورد استفاده از دستمال سفره، این یک پروژه عالی برای مبتدیان است. شما از روش صاف استفاده خواهید کرد.

یک قلب پالت چوبی را تزئین کنید

با نزدیک شدن به هر تعطیلات جدید، همیشه تزئیناتی وجود دارد که باید انجام شود. خوب، حداقل برای من. من هر سال همین روند را طی می کنم.

بگیریم سنت ولنتاین مثلا!

قدیمی هایم را بیرون می کشم تزیین ولنتاین و آنچه را که دارم و می‌خواهم برای تعطیلات بگذارم را ارزیابی کنم. آیا می خواهم چیزی بدهم؟ آیا می خواهم کار جدیدی انجام دهم؟

من *سعی می کنم* تعداد وسایل تزئینی را به طور کلی ثابت نگه دارم. من فضای ذخیره سازی زیادی در خانه ندارم، بنابراین اگر چیز جدیدی می خواهم، به این معنی است که چیزی باید برود. این برای من خوب کار می کند، به خصوص وقتی صحبت از هالووین و کریسمس می شود.

در اینجا خبر خوب برای سنت ولنتاین امسال. معلوم شد که من اصلاً دکور زیادی ندارم، بنابراین تصمیمات زیادی برای گرفتن نیست! من کاری را که می خواهم بدون خلاص شدن از شر هیچ چیز دیگری انجام می دهم.

و اینگونه بود که این پالت قلب به وجود آمد. من سطح را در فروشگاه صنایع دستی دیدم و می دانستم که می خواهم از آن برای ساختن چیزی استفاده کنم. من به انبارم هجوم بردم و یک دستمال بامزه پیدا کردم که روی آن بمالم (و من به شما نشان خواهم داد که چگونه).

قلب پالت را تزئین کنید

قلب پالت را تزئین کنید

این قلب پالت چوبی را در چند مرحله آسان خواهید ساخت. شما قلب را طراحی و مد می کنید، سپس دستمال سفره خود را آماده می کنید. دستمال را اتو کرده و با مهر و موم کردن و افزودن تزیینات تمام می کنید. خیلی آسان است!

نحوه انجام آن را در زیر بیاموزید.

این لوازم را جمع کنید

  • شکل قلب پالت – معمولاً در حوالی روز ولنتاین موجود است، همچنین در تاریخ یافت می شود Etsy
  • دستمال سفره با تم ولنتاین
  • رنگ کاردستی یا رنگ گچی – سفید
  • مینی اتو یا پرس حرارتی
  • کاغذ پوستی
  • قیچی
  • تزیین با گل های کاغذی
  • چسب کاردستی
  • قلم مو رنگ
  • سمباده

سطح را رنگ و اصلاح کنید

با پالت قلب شروع کنید. همچنین می تواند جامد باشد بشقاب چوبی بدون خطوط پالت حتی می تواند دایره ای از پالت ها باشد. آموزشی که به شما نشان خواهم داد روی هر سطح چوبی تخت کار می کند.

اگر می خواهید لبه های چوب را به دلیل ناصاف بودن سنباده بزنید، در این مرحله می توانید. من فقط مال خودم را گذاشتم روستایی است عزیزم!

قلب تخته ای چوبی ناتمام

با استفاده از قلم مو، یک لایه رنگ سفید به قسمت جلوی قلب اضافه کنید. دلیلی که سفید را انتخاب کردم این است که دستمال را درست در بالا اتو می کنم و می خواستم طرح دستمال کاغذی پاپ شود.

وقتی دستمال را اتو می کنم به همان اندازه نازک می شود دستمالو پس زمینه نمایش داده خواهد شد. با پس زمینه سفید یا روشن، طرح دستمال سفره شما روی سطح چوبی عالی به نظر می رسد.

نقاشی قلب پالت با رنگ سفید

انتخاب کنید فرمول Mod Podge برای پروژه شما بسته به رنگی که روی آن می خواهید می توانید از براق، مات یا ساتن استفاده کنید. من ساتن را انتخاب کردم زیرا جایی بین براق و تخت است.

دستی که یک بطری Mod Podge Satin را در دست گرفته است

پس از خشک شدن رنگ، دو لایه Mod Podge را به قسمت جلوی قلب بمالید. یک کت را رنگ می کنید و مطمئن شوید که به لبه ها نزدیک شده اید و بگذارید خشک شود. سپس لایه دوم را بمالید و بگذارید خشک شود. تو شیارها هم پایین بیا

استفاده از Mod Podge روی رنگ سفید

مرحله بعدی آماده کردن دستمال است.

دستمال را آماده کنید

برای مرحله بعدی باید لباس های خود را برای اتو کردن آماده کنید. شما به یک مینی اتو، یک دستمال و کاغذ روغنی نیاز دارید.

دستمال ولنتاین و مینی اتو

برای تهیه دستمال باید لایه ها را جدا کنید. معمولاً 2-3 لایه دستمال با قسمت چاپ شده در بالا وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید قسمت چاپ شده است.

اگر از دستمال بدون جدا کردن استفاده کنید، چروک می شود زیرا لایه ها مستقل از یکدیگر کار می کنند.

جدا کردن لایه های دستمال

دستمال را کمی بزرگتر از قالب چوبی ببرید و لایه ها را به آرامی به هم بمالید تا جدا شوند. همچنین می توانید در گوشه ای از قسمت سفید از یک تکه اسکاچ استفاده کنید و بکشید.

دستمال روی هسته قرار می گیرد

دستمال را اتو کنید

لایه بالایی را روی هسته پالت چوبی قرار دهید و اتو مینی خود را تا سطح 3 (که میانگین سطح حرارت یک اتو خانگی معمولی است، بدون بخار) گرم کنید.

یک تکه کاغذ روغنی روی چوب قرار دهید و چند بار اتو را روی آن بکشید. با انجام این کار، Mod Podge زیر دستمال آب می شود و دستمال می چسبد.

بالای کاغذ روغنی را روی دستمال اتو کنید

این کار را تا جایی ادامه دهید که دستمال کاملا گیر کند. روی چنین سطح کوچکی فقط باید یک یا دو دقیقه طول بکشد. کاغذ روغنی را بردارید و زیر آن را بررسی کنید تا ببینید آیا لکه‌ای را از دست داده‌اید.

پس از اتمام، اجازه دهید پروژه خنک شود و دستمال کاغذی اطراف لبه های قلب را بردارید. فقط کمی فشار میاد و دستمال جدا میشه! عالیه.

لبه های قلب پالت را برای جدا کردن دستمال سنباده بزنید

مهر و تزیین کنید

دو لایه از Mod Podge را در قسمت جلویی بمالید دستمال سفرهو بگذارید بین لایه ها خشک شود. با این حال، آب بندی معایبی دارد.

Mod Podge را روی بالای دستمال بگذارید

شما توانست، می تواند چند حباب یا چین و چروک در دستمال‌ها ظاهر می‌شود. مهم نیست. و جلوی پروژه را که در این مرحله فقط یک دستمال است (و ممکن است لکه دار یا پاره شود) محافظت می کند.

بگذارید Mod Podge خشک شود و جلوی آن را با چند گل کاغذی تزئین کنید (از راهروی اسکرپ بوک در Hobby Lobby). من فقط از چسب کاردستی برای چسباندن آنها استفاده کردم، اما می توانید از چسب حرارتی هم استفاده کنید.

چسباندن گل به جلوی پالت

قبل از آویزان کردن بگذارید خشک شود! مال من همراه با آویز ریسمانی کوچک است، اما می توانید آن را با هر نوع روبان یا نخی آویزان کنید. به نظر ناز نمیاد؟

یک قلب را از پالت های چوبی تزئین کنید

اگر این را دوست دارید قلب چوبی پروژه، در نظرات به من اطلاع دهید! همچنین دوست دارم به این ایده های دیگر نگاهی بیندازید:



Source link