You are currently viewing ببین، انجامش بده!  شورای چشم انداز سالانه

ببین، انجامش بده! شورای چشم انداز سالانه


تابلوهای ویژن (همچنین تابلوهای رویایی نیز نامیده می‌شوند) ممکن است شما را به یاد آن کلاژهای بامزه‌ای بیاندازند که ما با جدیدترین دلاوری که به آن علاقه داشتیم بزرگ شدیم! با این حال، تابلوهای چشم انداز واقعی می توانند ابزار قدرتمندی برای تجسم اهداف شما و به امید ظهور آنها در وجود باشند. از طریق کلمات و تصاویری که انتخاب می کنید، یک چشم انداز مسیری را که می خواهید زندگی شما در پیش بگیرد را نشان می دهد. آنها اطمینان حاصل می کنند که مغز شما آن اهداف را در افکار شما فعال و فعال نگه می دارد، مهم نیست که چقدر سر و صدای دیگری در پس زمینه وجود دارد.

ما شروع به کار را با الگوی دانلود رایگان تصاویر، نقل قول ها و کلمات الهام بخش خود آسان کرده ایم! نباید با “تخته های خلق و خو” که به عنوان ابزار برنامه ریزی برای بازسازی این آشپزخانه استفاده می شود، اشتباه گرفته شود، یک تابلوی چشم انداز برای دسته های خاص است.

برای بزرگسالان: بهداشت، امور مالی، روابط، شغل و سفر

برای کودکان: مدرسه، دوستان، فعالیت هایی که باید تلاش کنند و رویاها

این یک فعالیت توانمند برای بچه ها و بزرگسالان است، و ممکن است از آنچه هیئت مدیره شما در مورد شما فاش می کند شگفت زده شوید!

مواد لازم برای ساخت ویژن برد
  • مواد تابلو به انتخاب شما (کاغذ، مقوا، تابلو اعلانات و غیره)
  • اندازه به شما بستگی دارد، اگرچه خیلی کوچک توصیه نمی شود. به یاد داشته باشید، شما می خواهید تخته به وضوح قابل مشاهده و چشم نواز باشد.
  • نوار ماسک (هر نواری که به کاغذ آسیب نرساند)
  • یک مداد
  • لاستیک
  • مداد رنگی (مداد رنگی و نشانگر، اختیاری)
  • قیچی
  • تصاویر/کلمات مجلات قدیمی، الگوهای ارائه شده و منابع آنلاین، چاپ تصویر و متن

یک قالب رایگان Vision Board را دانلود کنید

اطلاعات خود را در زیر پر کنید تا الگوی ظاهر ایمیل ما را دریافت کنید!

مراحل ایجاد تابلوی چشم انداز

مرحله ی 1: 10 تا 15 دقیقه قبل از شروع به فکر کردن به اهداف خود اختصاص دهید. به این فکر کنید که واقعاً چه می خواهید و وقتی به آن دست یابید چه احساسی خواهید داشت. همه چیزهایی که به ذهنتان می رسد را در یک لیست بنویسید.

گام 2: تصاویر و متنی را که می خواهید نشان دهنده هر یک از اهداف شما باشد چاپ کنید. خود را در اینجا محدود نکنید، واقعاً سعی کنید همه چیزهایی را که با شما صحبت می کنند جمع آوری کنید. از الگوی تصویر و کلمه رایگان خود استفاده کنید تا واقعاً خلاقیت خود را جرقه بزنید!

مرحله 3: وقتی همه عکس‌ها و متن‌هایتان را دارید، همه آن‌ها را بچینید و حدود 7 تا 9 مورد را که در این زمان برای شما مهم‌تر هستند، شناسایی کنید. یکباره با اهداف زیاد غرق نشوید، بنابراین مهمترین آنها را در لحظه انتخاب کنید. دیگران را نجات دهید تا بعداً زمانی که به اهداف جدیدی نیاز دارید به آنها بازگردید!

مرحله 4: تاریخ را در پشت همه تصاویر و متن خود بنویسید. وقتی به گذشته نگاه می کنید و می توانید ببینید دقیقا چه زمانی کار روی اهداف خود را شروع کرده اید مفید خواهد بود.

مرحله 5: تصاویر را بدون چسباندن روی تخته خود مرتب کنید. فقط ابتدا ایده ای در مورد اینکه چگونه چیدمان را دوست دارید داشته باشید و چیزها را دوباره مرتب کنید تا زمانی که خوشحال شوید. مکان های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

مرحله 6: هر یک از تصاویر یا تکه های متن خود را با نوار چسب به تخته خود بچسبانید. سعی کنید تصاویر بیش از حد با هم تداخل نداشته باشند، زیرا این کار به طور ناخودآگاه به مغز شما می گوید که هدف زیر آنقدرها مهم نیست.

مرحله 7: تابلوی خود را در جایی قرار دهید که با آن تعامل داشته باشید و مرتب آن را ببینید. هر روز 2 تا 3 دقیقه به تابلوی خود نگاه کنید و واقعاً به اهدافی که در آنجا تعیین کرده اید فکر کنید. بهترین زمان برای انجام این کار درست قبل از خواب است. آخرین چیزی که قبل از رفتن به رختخواب به آن فکر می کنید این است که هنگام خواب چه چیزی در ذهن شما خواهد بود، بنابراین قرار دادن این اهداف در جلو و در مرکز درست قبل از خواب می تواند واقعا سازنده باشد.

مرحله 8: هیئت مدیره خود را در حین حرکت به روز نگه دارید. اهدافی را که به دست آورده اید ثبت کنید و اهداف جدید اضافه کنید. همیشه به خود یادآوری کنید که شما در حال پیشرفت هستید و تلاش شما معتبر و سازنده است. تو متوجهش شدی! موفق باشید!

شما به دنبال چشم اندازی هستید! این یک پروژه انفرادی، مدیتیشن یا فعالیت خانواده توانمند است. تابلوی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از آنها الهام بگیرید تا خودشان را بسازند! برای کارهای DIY عالی تر، از وبلاگ ما دیدن کنید برای ده ها درس رایگان! رایگان های ما راهنمای سپاسگزاری یک همراه عالی برای ویژن هیئت شما است!

پرسش و پاسخ

1. آیا نگاه باید کولاژ باشد؟

اصلا! اگر شما یک یادگیرنده بصری و عملی هستید، برش و چسباندن تصاویری که اهداف شما را نشان می دهند به صورت فیزیکی به ملموس شدن آنها کمک می کند. ممکن است دید مجازی را ترجیح دهید. این کار را می توان از طریق سایت هایی مانند پینترست یا حتی اینستاگرام انجام داد.

2. چه اهدافی باید در تابلوی چشم انداز قرار گیرد؟

مشخص باش! به یاد داشته باشید، بخش بزرگی از احساس انگیزه و تاثیرگذاری بر روی تابلوی چشم انداز شما این است که بتوانید تشخیص دهید چه زمانی در حال پیشرفت به سمت هدف خود هستید. اگر اهداف شما بیش از حد مبهم باشد، پیگیری این پیشرفت ممکن است دشوار باشد.

مقالات خود را قابل اجرا کنید. اینها هدف هستند نه آرزو. ما همیشه می خواهیم به خود یادآوری کنیم که این چیزها می توانند و محقق شوند.

خاص اما انعطاف پذیر باشید. گاهی اوقات می توان به اهدافی دست یافت که انتظارش را نداشتید، پس آن را در چشم انداز خود لحاظ کنید.

3. آیا بینایی در طول زمان تغییر می کند؟

کاملا! در واقع، قطعا باید در طول زمان تغییر کند. از نوار چسبی استفاده کنید که به راحتی جدا شود. به این ترتیب، هنگامی که هدف به دست آمد، به سادگی آن تصویر را حذف کنید و آن را با تصویر دیگری جایگزین کنید.

همچنین، هر بار که هدف جدیدی را تعیین می‌کنید، هنگام تعیین تاریخ، در پشت اولین هدف، آن را بنویسید. وقتی آن هدف محقق شد، آن را از روی تابلو بردارید و دوباره تاریخ را در پشت بنویسید. خیلی خوب است که یک پوشه کوچک با این اهداف حذف شده و تاریخ گذاری شده نگه دارید تا بتوانید به گذشته نگاه کنید و نمایش فیزیکی و یادآوری کارهایی که انجام داده اید داشته باشید.

4. تصاویری را که در برد خود استفاده می کنم باید از کجا تهیه کنم؟

ما یک الگوی رایگان از تصاویر، نقل قول ها و کلمات برای شروع شما ارائه کرده ایم. همچنین می توانید مجلات را مرور کنید و تصاویر را از وب سایت های آنلاین چاپ کنید. سعی کنید عکس مورد نظر خود را در گوگل یا پینترست جستجو کنید. این منجر به نتایج خاص تری می شود که ارتباط مستقیم تری با افکار شما دارد.

5. بعد از اتمام برد باید با آن چه کار کنم؟

آن را در جایی قرار دهید که به طور مرتب آن را ببینید. شاید روی در کمد، بالای میزتان یا هر جایی که می بینید و مرتب با آن برخورد می کنید.

هر روز 2 تا 3 دقیقه را در مقابل تخته سفید خود صرف کنید و فقط به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید فکر کنید! فقط به کار هدف فکر نکنید، به این فکر کنید که وقتی به آن رسیدید چه احساسی خواهید داشت. نگه داشتن این احساسات در پشت ذهنتان هر روز کمک زیادی به ایجاد انگیزه و انگیزه برای تلاش برای آنچه واقعا می خواهید می کند.



Source link