You are currently viewing قفسه کتاب گردان DIY – کاج و صنوبر

قفسه کتاب گردان DIY – کاج و صنوبر


اگر می‌خواهید کتاب‌ها را به نمایش بگذارید در حالی که هنوز فضای زیادی برای نگهداری آن‌ها باقی می‌گذارید، این قفسه کتاب گردان DIY را دوست خواهید داشت! در طرفین قفسه هایی برای نمایش مطالب مورد علاقه شما وجود دارد، در حالی که در وسط اتاق های زیادی برای کتاب ها وجود دارد.

اگر می‌خواهید کتاب‌های کودکان و شاید چند اسباب‌بازی را ذخیره کنید، این یک راه‌حل عالی است. اگر می‌خواهید کتاب‌های فصل بزرگ‌تری را ذخیره کنید، این نیز عالی است! قفسه ها برای دو ردیف کتاب فصل به اندازه کافی عمیق هستند، بنابراین می توانید آن را بچرخانید تا مجموعه جدیدی از رمان ها را نشان دهید.

قفسه گردان DIY با ویترین برای کتاب های کودکان

خوب، بیایید شیرجه بزنیم و شروع به ساختن این قفسه کتاب چرخشی DIY کنیم!

چگونه یک قفسه کتاب چرخان بسازیم

ابزارهای پیشنهادی:

لیست خرید:

برای قفسه کتاب‌های گردان خود، در نهایت به Snowboard شروین ویلیامز برای ساختار اصلی و Sherwin Williams Upward برای قفسه‌های کناری رسیدیم. برای هر دو رنگ از مینای تریم اورتان زمرد در ساتن استفاده کردیم. برای شمش طلا در قفسه های نمایشگر، ما از Gold Leaf Rub N’ Buff استفاده کردیم.

ابعاد

22 اینچ عرض x 22 اینچ عمق x 47 اینچ ارتفاع. قفسه ها 14 ½ اینچ عمق دارند.

مرحله 1: داستان های خود را بسازید

برای قفسه‌های نمایش کناری، از یک جعبه اندازه کوارت به عنوان راهنمای منحنی استفاده کردیم. این یک طراحی بسیار مشابه است قفسه های DIY برای مهد کودک ما قبلا به اشتراک گذاشتیم

منحنی اختیاری است و نیازی به دقیق بودن ندارد. اگر می خواهید آن را اضافه کنید، منحنی خود را مشخص کنید و سپس آن را با اره مویی برش دهید. 3.5 اینچ از بالا اندازه بگیرید و سپس با خود برش دهید اره تاجی شکل.

از اولین قطعه ای که برش دادید به عنوان الگوی بقیه قسمت های کناری قفسه نمایشگر استفاده کنید.

ترسیم یک منحنی بر روی تخته 1x3

از ابعاد نشان داده شده استفاده کنید در طرح های چاپی به عنوان یک راهنما برای بقیه برش های شما.

برای کناره های قفسه کتاب اصلی، یک منحنی نیز اضافه کردیم. این بار بیشتر یک قوس بود، یک نیم دایره.

منحنی برش اره منبت کاری اره مویی

آخرین برشی که نیاز به اره مویی دارد، پایه گرد است. شما می توانید این کار را به عنوان یک مربع کوچکتر انجام دهید، اما ما دایره ای را برای مطابقت با بقیه منحنی ها انتخاب کردیم.

برای کشیدن دایره از نخ، میخ و مداد استفاده کردیم. یک میخ به مرکز تخته سه لا اضافه کنید و سپس نخ را به پایین مداد و به پایین ناخن ببندید. آن را خیلی محکم نگه دارید و مداد را صاف نگه دارید همانطور که دور ناخن می کشید.

کشیدن دایره روی تخته سه لا با مداد و ریسمان

مرحله 2: سوراخ هایی برای جیب ها ایجاد کنید

با استفاده از تنظیمات ¾”سوراخ های جیبی (3) را در دو انتهای بلند قفسه ها دریل کنید. این پست را برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده از کرگ جیگ برای سوراخ کردن سوراخ های جیب بخوانید.

با استفاده از Kreg 720 سوراخ های جیبی را در تخته سه لا ایجاد کنید

مرحله 3: قفسه های نمایشگر را در طرفین جمع کنید

با علامت گذاری 3/8 اینچ از جلو و 2 اینچ از پایین کناره های قفسه نمایش شروع کنید. با استفاده از مته 5/16 اینچی Forstner، یک سوراخ تقریباً ¼ اینچی در هر یک از قطعات جانبی قفسه نمایشگر ایجاد کنید.

سوراخ کردن یک رولپلاک در دیواره های قفسه

سپس مقداری چسب چوب به سوراخ هایی که به تازگی دریل کرده اید اضافه کنید و رولپلاک را در یکی از قسمت های کناری قرار دهید. سپس آن را در قسمت کناری دوم قرار دهید. این کار را با 5 قفسه باقی مانده تکرار کنید.

قفسه های نمایش با رولپلاک مونتاژ می شوند

توجه: اگر می خواهید رنگ میله شما با قفسه ها متفاوت باشد، من به شدت توصیه می کنم قبل از نصب آن ها را پوشش دهید.

با استفاده از چسب و میخ های 1.5 اینچی، قسمت پایینی را بین دو طرف نصب کنید.

میخ زدن پایین قفسه نمایش کتاب کودک

مرحله 4: قفسه های نمایشگر را نصب کنید

محل نصب قفسه ها را علامت بزنید. ما محل دقیقی را که استفاده کرده ایم مشخص کرده ایم در طرح های چاپیاما شما همیشه می توانید آنها را هر طور که دوست دارید قرار دهید.

آنها را به کنار قفسه ببندید و دو پیچ چوبی 1.25 اینچی را از داخل قفسه اضافه کنید. در اینجا می‌توانید از پیچ‌های چوبی یا پیچ‌های کرگ استفاده کنید – فقط مطمئن شوید که پیچ‌ها را در جای خود فرو کنید تا بتوانید آنها را بپوشانید.

با استفاده از 1.5 قفسه های نمایشگر را به کنار قفسه متصل کنید" پیچ ها

مرحله 5: قفسه کتاب را جمع کنید

پس از علامت گذاری محل نصب قفسه ها، آنها را با چسب و پیچ های 1.25 اینچی کرگ محکم کنید. آنها باید با جلو و پشت قطعات جانبی همسطح باشند.

پس از چسباندن آنها به سمت اول، از چسب و پیچ های 1.25 اینچی کرگ برای اتصال به ضلع دوم استفاده کنید. “قفسه” پایین با پایین قطعات جانبی همسطح خواهد بود.

با استفاده از سوراخ های جیبی قفسه ها را به دیواره های قفسه وصل کنید

مرحله 6: آماده سازی، لکه یا درد

اگر ساختار خود را رنگ آمیزی می کنید، من به شدت توصیه می کنم که یک لایه بتونه را روی هر لبه تخته سه لا در معرض دید قرار دهید تا پرداخت صیقلی تری داشته باشد. این کار لبه تخته سه لا را می پوشاند تا پس از رنگ آمیزی هیچ شکاف یا لایه ای در تخته سه لا مشاهده نکنید.

برای انجام این کار، یک لایه نازک از لاک را روی لبه ها بمالید. پس از خشک شدن، مقدار اضافی آن را به آرامی پاک کنید.

لبه تخته سه لا رنگ شده با و بدون بتونه

اگر در حال نقاشی هستید، می‌توانید سوراخ‌های جیب زیر قفسه‌ها را با چند لایه بتونه پر کنید و سر پیچ‌هایی را که قفسه‌های نمایش جانبی را بالا نگه می‌دارند، بپوشانید.

درزهایی را که دو تخته به هم می رسند اضافه کنید و سپس قفسه خود را رنگ کنید.

مرحله 7: LAZY SUSAN را نصب کنید

ما یک پایه به قفسه کتاب های گردان خود اضافه کردیم تا ویژگی طراحی اضافی داشته باشد و همچنین برای محافظت از فرش زیر آن. سوزان تنبل مستقیماً روی فرش کار می کند، اما مراقب باشید: می تواند روغن را پشت سر بگذارد لکه دار کردن که دور شدن از آن سخت است!

از آنجایی که تصمیم گرفتیم یک پایه به قفسه کتاب خود اضافه کنیم، چند مرحله اضافی طول کشید تا سخت افزار به پایه و قفسه کتاب متصل شود.

ابتدا پایه های لاستیکی را بردارید. سپس، یک مته 5/32 اینچی بردارید (مطمئن شوید که مته‌ای است که روی فلز کار می‌کند) و جایی که پایه‌های لاستیکی قرار داشتند را سوراخ کنید تا سوراخی ایجاد کنید که تا انتها می‌رود.

سوراخ کردن سخت افزار تنبل سوزان

بعد، یک مته 5/16 اینچی بردارید و یک سوراخ کانتر سینک دریل کنید تا پیچ درست زیر سطح سوزان تنبل قرار گیرد.

سوزان تنبل را روی پایه قرار دهید و حلقه بیرونی (آنهایی که قبلاً سوراخ‌ها را در آنها ایجاد کردید) را با پیچ‌های 1 اینچی وصل کنید.

پیچ فرو رفته در سخت افزار سوزان تنبل

با استفاده از مته 5/32 اینچی، 3 سوراخ حلقه داخلی را دریل کنید. شما نیازی به سوراخ کردن زیاد ندارید – فقط به اندازه ای که محل قرارگیری را در پایه مشخص کنید.

پیچ هایی که حلقه بیرونی را به پایه محکم می کند را بردارید و سوزان تنبل را بردارید.

با استفاده از مته ½ اینچی فورستنر، تمام مسیر را از طریق پایه به 3 سوراخی که برای حلقه داخلی مشخص کرده اید، سوراخ کنید. نکته: برای جلوگیری از پارگی هنگام سوراخ کردن، یک تکه چوب زیر پایه قرار دهید.

سوراخ کردن پایه قفسه کتاب برای نصب سوزان تنبل

سوزان تنبل را در همان محل با استفاده از پیچ های حلقه بیرونی به پایه وصل کنید. سوزان تنبل را بچرخانید تا سوراخ‌های حلقه داخلی با سوراخ‌هایی که در پایه ایجاد کرده‌اید، هم راستا شوند. یک پیچ گوشتی یا مشابه آن را از طریق پایه در یکی از سوراخ ها قرار دهید تا از چرخش آن جلوگیری شود.

پایه را در قسمت پایین قفسه کتاب قرار دهید و با استفاده از پیچ های 1 اینچی، پایه را از طریق 3 سوراخ محکم کنید.

نصب یک پایه سوزان تنبل برای ایجاد یک قفسه کتاب چرخان DIY

ایناهاش! اکنون می دانید که چگونه قفسه کتاب چرخان خود را بسازید. اگرچه ما این قفسه را برای کتاب های کودکان طراحی کرده ایم، اما برای کتاب های فصلی نیز کار می کند. قفسه ها برای دو ردیف از اکثر کتاب های فصلی به اندازه کافی عمیق هستند، بنابراین می توانید کتاب های مختلفی را در هر طرف قفسه کتاب نمایش دهید.

اگر می‌خواهید خودتان بسازید، حتما این کار را انجام دهید طرح ها را چاپ کنید اگر رندر سه بعدی هر مرحله را دوست دارید و یک لیست برش بهینه می خواهید!

قفسه کتاب گردان DIY که رمان ها و کتاب های کودکان را نمایش می دهد
قفسه‌های نمایش کتاب‌های کودکان در کنار قفسه کتاب گردان نزدیک



Source link