You are currently viewing چرا مواد معدنی برای سلامت روده مهم هستند – سلامت DIY

چرا مواد معدنی برای سلامت روده مهم هستند – سلامت DIY


ارتباط بین مواد معدنی و سلامت روده همیشه واضح نیست. من از تجربه شخصی و سال ها آموزش به مشتریان آموخته ام که عملکرد روده بستگی به عملکرد سایر سیستم های بدن دارد.

کبد، آدرنال، تیروئید و میتوکندری بر عملکرد روده تأثیر می گذارند و همه این سیستم ها به حمایت مواد معدنی بستگی دارند. سیستم ایمنی و سیستم عصبی نیز برای عملکرد روده حیاتی هستند. و با کاهش مواد معدنی بدتر کار می کنند. در صورت کمبود مواد معدنی، این سیستم ها و اندام ها نمی توانند به خوبی کار کنند و روده ها تحت تأثیر قرار می گیرند.

من شروع به ارائه آزمایش تجزیه و تحلیل مواد معدنی بافت مو به همراه آزمایش های مدفوع و تنفس کردم تا به مشتریانی که از نظر جسمی از سال ها استرس، مشکلات روده، عدم مراقبت از خود و/یا تروما تخلیه شده بودند، کمک کنم. این عوامل استرس زا مواد معدنی و در نتیجه انرژی مورد نیاز بدن برای درمان خود را تخلیه می کنند.

هنگامی که التهاب ایجاد می شود، می تواند انرژی بیش از حد را بارگیری کند و ما را در جنگ یا فرار نگه دارد. در این شرایط، مهم نیست که چقدر در پروتکل مکمل شماره گیری شده است، هیچ درمانی رخ نمی دهد. اگر این شما هستید، راه شفا این است که روی پایه های اساسی سلامتی کار کنید که برای عملکرد روده ضروری است. مواد معدنی یکی از آنهاست، تغییر سبک زندگی یکی دیگر از آنهاست.

آزمایشات آزمایشگاهی عملکردی علت اصلی علائم معده را نشان می دهد. نیمی از نبرد شناسایی عفونت یا رشد بیش از حد است. نیمی دیگر در هنگام وجود این عفونت ها، متعادل کردن روده است. زمانی که بدن انرژی محدودی داشته باشد و سیستم ایمنی و عصبی بیش از حد کار کند، ممکن است دشوار باشد.

اولین قدم این است که از این سیستم ها حمایت کنید تا بدن بتواند به درستی خود را درمان کند و مکمل ها بتوانند کار خود را بهتر انجام دهند.

خوب است علت اصلی خود را بدانید (ه.پیلوری، رشد بیش از حد باکتری/قارچ یا انگل) تا بدانید “نه فقط در سر شما” است. اما ساختن بدنی قوی برای غلبه بر رشد بیش از حد و عفونت ها نیاز به کمی کار دارد. و این کار اساسی باعث می شود مکمل ها موثرتر باشند.

اگر پروتکلی ساخته اید که کار نمی کند، به این معنی نیست که برای همیشه به همین شکل زندگی خواهید کرد. این بدان معنی است که شما باید بدن خود را برای بهبودی آماده کنید.

وقتی پروتکل ها کار نمی کنند، این کار را انجام دهید.

هنگامی که متوجه شدید چه چیزی باعث علائم شما پس از گرفتن نقشه GI می شود، وقت آن است که به توانایی بدن خود برای مقابله با آنچه پیدا شده است نگاه کنید.

برخی موارد می توانند مانع از حل موفقیت آمیز مشکل شوند. هنگامی که افراد برای مدت طولانی با هورمون های استرس سر و کار دارند و خواب و عادات غذایی ضعیفی دارند، برای بدن چالش برانگیز است که خود را درمان کند. همچنین ممکن است مسمومیت، رکود کبد، ضعف آدرنال، یا عدم تعادل سیستم عصبی وجود داشته باشد که روند بهبودی را کند یا متوقف کند.

در این مورد، ما در حال انجام کارهای ضروری برای آماده سازی بدن برای بهبودی هستیم. بدن شما برای انجام یک حمله مناسب و پیروزی در نبرد به انرژی و منابع نیاز دارد.

مکمل ها کمک می کنند، اما زمانی که بدن تخلیه می شود، باید آن را بازسازی کنیم.

افزونه ها/پروتکل های قوی تر کافی نیستند.

مکمل ها درمان نمی کنند شما، بدن شما شما را شفا می دهد. مکمل ها پشتیبانی می کنند. برای ساختن غده فوق کلیوی، تیروئید و میتوکندری، به مواد معدنی مناسب و عادات سبک زندگی نیاز داریم.

شناخت سیستم ایمنی بدن

اگر همیشه بیمار شوید یا هرگز مریض نشوید (سیستم ایمنی بیش فعال) ممکن است بدانید سیستم ایمنی شما مشکل ساز است.

نشانگر Sig A در نمودار GI سلامت سیستم ایمنی را اندازه گیری می کند. Sig A بین 1000 تا 2000 ایده آل است. زیر 500 به این معنی است که بدن برای بهبودی تلاش می کند و به حمایت بیشتری نیاز دارد.

حتی اگر Sig A کامل باشد، بدن نیز می تواند به چالش کشیده شود. هنگامی که غدد فوق کلیوی، کبد، تیروئید و سیستم عصبی به خوبی کار نمی کنند، آنها نیز نیاز به حمایت دارند.

کار برای حمایت از این سیستم ها باعث تسریع بهبودی می شود.

چگونه مواد معدنی به بهبود روده کمک می کنند

چهار ماده معدنی ضروری ستون فقرات سلامت آدرنال، وضعیت ایمنی و عملکرد سیستم عصبی هستند. منیزیم و کلسیم سیستم عصبی را آرام می کنند و پتاسیم و سدیم برای سلامت غدد فوق کلیوی ضروری هستند. روی ماده معدنی اصلی سیستم ایمنی است.

منیزیم یکی از مهم ترین مواد معدنی برای سلامت روده و سیستم عصبی است. سدیم + روی بلوک های سازنده اسید معده هستند.

سمیت فلزات سنگین در بدن همچنین می تواند مواد معدنی را در سلول ها جابجا کند و منجر به عملکرد ضعیف میتوکندری شود. میتوکندری بیشتر انرژی متابولیک بدن ما را تولید می کند و برای عملکرد به مواد معدنی نیاز دارد.

نسبت های معدنی

آزمایش مواد معدنی می تواند به ما سرنخ هایی در مورد عملکرد سیستم های بدن ما بدهد.

را سدیم و پتاسیم نسبت است عامل سرزندگی و به ما می گوید که چقدر انرژی دارد. بدن باید بهبود یابد

را کلسیم و فسفر نسبت وضعیت را اندازه گیری می کند سیستم عصبی. اگر کم باشد، به این معنی است که ما در حال جنگ یا فرار هستیم. اگر زیاد باشد، به این معنی است که ما خسته شده ایم (در حال تهی شدن یا یخ زدن).

را کلسیم و پتاسیم نسبت به ما در مورد وضعیت می گوید غده تیروئید. تیروئید کند می تواند عامل اصلی افسردگی، یبوست، مشکلات خواب، اضطراب و افزایش وزن باشد.

را روی و مس این نسبت سلامت هورمون ها را اندازه گیری می کند. هم روی و هم مس نقش زیادی در استرس و پاسخ ایمنی دارند. آنها از احساسات و سلامت روان ما حمایت می کنند. مس بالا با تعادل استروژن و روی مربوط به تستوسترون و پروژسترون است.

را سدیم و منیزیم نسبت قدرت را اندازه گیری می کند آدرنپاراگراف

کلسیم و منیزیم مال ما را می سنجد قند خون ثبات و آهن و مس است عملکرد سیستم ایمنی و عفونت نسبت

آزمایش‌های GI Map و SIBO وضعیت بیوم، پوشش روده و هضم شما را اندازه‌گیری می‌کنند، اما تجزیه و تحلیل مواد معدنی به ما می‌گوید چه سیستم‌های ناپایدار دیگری بر روده تأثیر می‌گذارند.

اگر تیروئید، آدرنال یا قند خون از تعادل خارج شود، روده برای بهبود خود تلاش می کند. اگر ایمنی یا نشاط (انرژی) کم باشد، بدن منابع لازم برای درمان خود را ندارد.

متعادل کردن سدیم و پتاسیم می تواند حمایت آدرنال را فراهم کند. تیروئید به سلنیوم یا ید نیاز دارد. روی و مس بر هورمون‌ها، ایمنی و سلامت روان تأثیر می‌گذارند.

زمانی که IBS داشتم، مس بالا بخش بزرگی از مشکل من بود که باعث استرس، رشد بیش از حد کاندیدا، مشکلات آدرنال و اضطراب می‌شد.

سیستم عصبی برای آرام شدن به مواد معدنی (منیزیم، کلسیم و فسفر) نیاز دارد. هنگامی که سیستم عصبی به حالت بقا وارد می شود، استرس به چرخه معیوب استرس فیزیکی تبدیل می شود که منجر به استرس عاطفی می شود و بالعکس.

وقتی مشکلات روده ای وجود دارد، روی روده تمرکز می کنیم. اما روده برای ترمیم خود به عملکرد سایر سیستم ها و اندام های بدن متکی است.

اگر با SIBO سرسخت، انگل ها، مخمرها، ترشحات دست و پنجه نرم می کنید. روده یا هلیکوباکتر پیلوری حمایت مواد معدنی مناسب برای غدد فوق کلیوی، سیستم عصبی و سیستم ایمنی می تواند تفاوت را ایجاد کند.

مبانی آزمایش مواد معدنی

آزمایش مواد معدنی نیاز به نمونه مو دارد. 1 اینچ مو از ریشه کوتاه شود. موها را نمی توان دو ماه قبل از جمع آوری رنگ یا شیمیایی کرد. اگر تازه رنگ کرده اید باید 2 ماه صبر کنید تا موها دوباره رشد کنند.

شما به یک قاشق چایخوری موی 1 اینچی نیاز دارید.

دستورالعمل های مجموعه در زیر آمده است.

دلیلی وجود دارد که بدن شما میزبان خوبی برای پاتوژن ها و رشد بیش از حد است. زیرا برای التیام بیش از حد خسته یا سمی است.

درک اینکه چگونه مواد معدنی بر سلامتی تأثیر می‌گذارند و استفاده از آن‌ها برای حمایت از بدن، راهی مؤثر برای مقابله با عفونت‌های روده‌ای سرسخت است. شما محیطی ایجاد خواهید کرد که آنها دیگر نتوانند در آن رشد کنند. و این بدان معنی است که هرگز عود نمی کند.

درست مثل داستان من

دستورالعمل های مجموعه

تا زمان جمع آوری:

  • مو باید عاری از رنگ، سفید کننده و/یا محصولات مو باشد
  • اگر به تازگی موهای خود را رنگ کرده اید، لطفاً قبل از مصرف حداقل 3 هفته صبر کنید (8 هفته بهتر است).
  • اگر از هد اند شولدرز، سلسون بلو یا هر شامپوی ضد شوره دیگری استفاده می‌کنید، لطفاً 2 هفته قبل از جمع‌آوری آن را متوقف کنید و این را در فرم ارسال خود یادداشت کنید. اگر توقف موقت غیرممکن است، لطفاً به یاد داشته باشید که استفاده را در فرم ارسال نشان دهید
  • لطفا حداقل یک هفته قبل از جمع آوری از استخرهای عمومی استفاده نکنید
  • حمام کردن در آب نرم شده می تواند بر سطح مواد معدنی تأثیر بگذارد. لطفا قبل از جمع آوری موهای خود را به مدت 2 هفته با آب مقطر بشویید (حداقل 2-4 بار شستشو). این به شما کمک می کند تا دقیق ترین نتیجه را دریافت کنید.
  • موها را در فویل پلاستیکی یا آلومینیومی نگهداری نکنید.

مجموعه:

  • حداقل 6 (حداکثر 24 ساعت) ساعت پس از شستن مو، یک نمونه مو بردارید
  • موهای سر باید تا حد امکان استفاده شود (موها را نمی توان از برس برداشت)
  • برداشتن مو از 3-4 محل در پایه جمجمه ضروری است
  • موها باید تا حد امکان نزدیک به پوست سر کوتاه شوند زیرا در اینجا به روزترین اطلاعات معدنی پیدا می شود.
  • شما به آن نیاز خواهید داشت 1 قاشق چایخوری کامل مو برای آزمایش جمع آوری نکردن کافی به این معنی است که باید دوباره جمع آوری کنید، پس تمام تلاش خود را بکنید!
  • بعد از اینکه موها از پوست سر کوتاه شدند، انتهای بلند را (بیشتر از پوست سر) ببرید به طوری که طول کل نمونه مو ¾-1 اینچ برای آخرین و دقیق ترین قرائت ها باشد.

در اینجا چند ویدیوی نحوه تماشا برای توضیح بیشتر وجود دارد:

موی بلند – https://youtu.be/bcY4r_Yprv8

موی کوتاه – https://youtu.be/oD6y0FhmGa4

آنجلا پریوین مدرکی است که نشان می دهد IBS یک بیماری لاعلاج نیست، بلکه یک فریاد برای کمک از یک روده نامتعادل است. وقتی بدن و ذهن شکایت می کنند، فرصتی است برای بررسی آنچه که کار نمی کند و تغییر آن. پس از حل معمای IBS خود تقریباً دو دهه پیش، آنجلا مربی بهداشت شد تا به دیگران کمک کند. آنجلا از پروتکل‌های درمان ریشه‌ای استفاده می‌کند که برای فرد سفارشی شده است تا هر رمز و راز IBS را حل کند. ابزارهای او آزمایش‌های آزمایشگاهی، تغییرات رژیم غذایی، مکمل‌ها، کار ناخودآگاه و تعادل مجدد سیستم عصبی است. اطلاعات بیشتر اینجا.





Source link