You are currently viewing ایده های طراحی چشمگیر برای تزئین سالن ورودی کوچک شما

ایده های طراحی چشمگیر برای تزئین سالن ورودی کوچک شما


من با یک جزوه دیگر Save Our Space DIY برگشتم. برنامه من برای این مجموعه این است که روی صندلی خواننده قرار بگیرم و (عملا) نکات و ترفندهای طراحی را برای بهبود آن ارائه دهم.

اینم چند طرح مورد علاقه من از این سری…

چگونه می توانم از ورودی کوچک و باریک خود نهایت استفاده را ببرم؟

معضل طراحی امروز از Gracie در فلوریدا می آید. او به کمک در ورودی اصلی خانه آنها نیاز دارد. این یک فضای تنگ است، و گریسی می‌خواهد که مکانی پذیرایی برای مهمانانش باشد، زیرا اولین فضایی است که هنگام ورود به خانه‌اش می‌بینند. بیایید به معضل طراحی او بپردازیم و ببینیم آیا می‌توانیم ایده‌هایی برای ورودی‌های کوچک داشته باشیم. و فضای ذخیره سازی بسیار مورد نیاز

معضل طراحی گریسی

راهرو خالی سالن

من و خانواده ام اخیراً یک خانه جدید خریدیم. این یک خانه نوساز است، اما بسیار “بیسکویت” و فونداسیون ساختمان است. یکی از قسمت‌های خانه که به‌طور کامل مرا به خود مشغول می‌کند، ورودی است. به محض اینکه از در ورودی عبور می کنید، فضا بسیار تنگ است.

درهای ورودی

در مجاورت درب ورودی اتاق خواب پنجم ما قرار دارد که از آن به عنوان اتاق بازی استفاده می کنیم. در کنار آن یک سرویس بهداشتی و یک راه پله نیمه دیوار قرار دارد. راهروی ورودی شامل یک راهرو باریک است که به قسمت اصلی خانه – آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن منتهی می شود.

قبل از غذا خوردن

ما از درب ورودی استفاده نمی کنیم – ما از طریق گاراژ و اتاق گلی وارد خانه خود می شویم. با این حال، همه مهمانان ما از درب ورودی استفاده می کنند. ما در خانه خود خط مشی «عدم کفش» داریم و وقتی از مهمانان می خواهیم کفش های خود را در بیاورند بسیار خجالت آور است. جایی برای نشستن وجود ندارد، بنابراین هنگام درآوردن کفش های خود باید تعادل خود را حفظ کنند یا به دیوار بچسبند. هیچ مکان مشخصی برای کفش وجود ندارد، بنابراین کفش‌های آن‌ها به طور معمول کنار گذاشته می‌شوند. من دوست دارم یک نیمکت یا صندلی برای نشستن مهمان ها داشته باشم تا کفش هایشان را راحت در بیاورند و سپس جایی برای نگهداری کفش هایشان.

ورود

در ورودی فضایی بین اتاق بازی و حمام وجود دارد، اما صفحه کلید 30 ساله من یاماها آن را اشغال کرده است. من دوست ندارم صفحه کلید اینجا داشته باشم، اما متأسفانه این تنها جایی در خانه ما است که در حال حاضر برای صفحه کلید منطقی است. من می خواهم یک آینه یا اثر هنری را بالای صفحه کلید آویزان کنم.

ایده هایی برای ورودی های کوچک

اعتراف می کنم که این فضای کوچکتر سخت است! به خصوص که پیانو املاک و مستغلات ارزشمندی را در آن منطقه کوچک اشغال می کند. با این حال، من همیشه برای یک چالش آماده هستم و فکر می کنم ایده هایی دارم که ممکن است برای این فضای تنگ کار کند.

  • صندلی های پیانو را با یک نیمکت بلند جایگزین کنید
  • یک آینه گرد بالای پیانو اضافه کنید
  • یک تخته اضافه کنید و با قلاب های میخ به دیوار راهرو بلند بچسبانید
  • یک طاقچه تصویر در بالای تخته و یک نوار برای هنر/قاب قرار دهید
  • روی دیوار جای کفش خلاقانه نصب کنید
  • یک فرش در فضا قرار دهید تا مقداری رنگ و طرح در آن گنجانده شود

بیشترین بهره را از منطقه پیانو ببرید

ورودی عملکردی ایجاد کنید
ورودی مادرم به راهرو

اگرچه پیانو در این سرسرای کوچک باقی مانده است، اما ما همچنان از این فضا نهایت استفاده را خواهیم کرد. من ایده اصلی گریسی برای اضافه کردن یک آینه بالای پیانو را دوست دارم. من عاشق یک آینه در ورودی هستم تا نور طبیعی را منعکس کند و قبل از اینکه از درب ورودی بیرون بروید به شما مکانی می دهد تا به اطراف نگاه کنید.

من او را تشویق می کنم که یکی را پیدا کند یک آینه بیانیه به اندازه ای بزرگ است که حداقل 2/3 از عرض پیانو را از بالا اشغال کند این نکات را هنگام آویزان کردن آن رعایت کنید. به طور سنتی، من این آینه را روی یک میز کنسول باریک یا میز کوچک (مانند داخل ورودی مادرم، در بالا)، اما فضای کافی برای این وجود ندارد. در عوض پیانو می تواند در این شرایط نقش میز را بازی کند.

بهترین ایده های ورودی کوچک من برای استفاده حداکثری از این فضا

به جای دو صندلی رو به پیانو، روی یک نیمکت بلند شرط می بندم. می‌دانم که گریسی برای مهمانانش زمانی که کفش‌هایشان را بیرون از درب ورودی او در می‌آورند، می‌خواست نوعی صندلی داشته باشد، و این تنها گزینه مناسب با این فضا است. مهمانان می‌توانند به‌جای برگرداندن صندلی پیانو، به سادگی نیمکت را بیرون بکشند تا کفش‌های خود را بپوشند و درآورند. اگر نیمکت باز شود و فضای ذخیره‌سازی برای مهمانان وجود داشته باشد تا کفش‌های خود را داخل آن قرار دهند، امتیاز جایزه! حفاری میکنم این یکی و قیمتش خیلی خوبه

الهام بخش سبک پیانو
الهام از سبک پیانو از طریق کریستال آن داخلی

تشخیص آن از روی تصاویر سخت است، اما من ایده اضافه کردن نور به این منطقه کوچک را نیز دوست دارم، به خصوص اگر کسی بخواهد در شب صفحه کلید بزند. من سعی می کنم قرار دهم چراغ رومیزی در بالای صفحه کلید، اگرچه من یک نوازنده نیستم و نمی دانم که آیا این یک نه است. اگر فضای کافی وجود نداشت، از فضای دیوار استفاده می‌کردم و کنار آینه دیوارکوب می‌زدم. نور بیشتر به این فضا کمک می کند بزرگتر و زیباتر به نظر برسد.

تخته و چاقو را بیاورید

اضافه کردن تخته و دیوار چوبی به ورودی خواهرم
آموزش تخته و باتن

می دانید که من عاشق یک دیوار لهجه خوب هستم و معتقدم راهروهای باریک همیشه می توانند از نجاری استفاده کنند! من با یک تخته سنتی می روم و شبیه به چیزی که اخیرا اضافه کرده ام می زنم راهروی خواهرم.

اتاق گلی اثر Francois et moi
الهام اتاق از طریق فرانسوا و موی

من در مورد سبک و طرح رنگ بقیه خانه های گریسی مطمئن نیستم، اما او اشاره کرد که می خواهد شخصیت بیشتری را به خانه اصلی سازنده بیاورد. بنابراین برای قسمت پایینی دیوارها رنگی انتخاب می کنم. من عاشق رنگ آبی کمرنگ در ورودی زیبای ارین هستم فرانسوا و موی به عنوان یک الهام مریم گلی هم زیبا می شد!

به جای قلاب های دیواری سنتی، فکر می کنم میخ های چوبی تیز به نظر می رسند. بعلاوه، این قلاب‌ها مکانی عالی برای مهمانان برای آویزان کردن کیف و کاپشن‌های خود در حین عبور از ورودی خانه است، زیرا کمد دیواری وجود ندارد. منم دوست دارم آن سبدهای آویزان برای افزودن بافت و ذخیره سازی بیشتر

تاقچه تصویری بالای دیوار چوبی

اضافه کردن یک تاقچه تصویری بالای تخته و چوب
الهام از طریق لانه با لطف

هنگام نصب تخته و چوب، یک لبه اضافی به بالای چوب اضافه می کنم تا قفسه هایی با تاقچه های تصویری ایجاد کنم (مشابه این درس). به این ترتیب، گریسی می تواند قاب هایی را روی دیوار قرار دهد و از مهمانان در خانه خود استقبال کند. این بهترین مکان برای نمایش دیوارهای مورد علاقه او، عکس های خانوادگی و موارد دیگر خواهد بود.

نحوه نصب قاب عکس
آموزش تاقچه تصویر

من همیشه یک تاقچه عکس را دوست دارم زیرا می توانید به راحتی وسایل را جابجا کنید و آنها را عوض کنید. حرکت در اطراف دیوار گالری کمی دشوارتر است، بنابراین این کار کمی انعطاف پذیری بیشتری را در دکوراسیون دیوار شما ارائه می دهد، که همیشه ایده خوبی است.

ذخیره سازی خلاقانه کفش

ذخیره سازی خلاقانه کفش
جاکفشی

همانطور که یک دقیقه پیش اشاره کردیم، گریسی می تواند یک نیمکت با ذخیره سازی مخفی انتخاب کند. اما شما هرگز نمی‌توانید راه‌حل‌های ذخیره‌سازی کافی داشته باشید، بنابراین من ایده دیگری برای کفش ارائه کردم. برخورد کردم این قفسه های کفش دیواری و من فکر کردم که آنها یک راه حل عالی هستند. او می‌تواند دو تا از آن‌ها را تا سطح زمین، پشت درب ورودی نصب کند تا مهمانان بتوانند به راحتی کفش‌های خود را داخل آن بریزند. من حتی آنها را به همان رنگ دیوار رنگ می کردم تا با هم ترکیب شوند!

در ورودی های بسیار کوچک، اغلب می توانید به سادگی سبدهایی به کفش های مهمانان اضافه کنید. فکر نمی‌کنم جای مناسبی برای سبد در فضای کوچک Gracie وجود داشته باشد، بنابراین فکر می‌کنم استفاده از فضای ذخیره‌سازی دیواری عمودی بهترین ایده است زیرا ردپای کوچکی دارد.

در یک قالیچه بزرگ لایه کنید

من معمولاً یک دونده را برای راهروی طولانی مانند این انتخاب می کنم. با این حال، از آنجایی که ما قسمت پیانو را در نظر می گیریم، فکر می کنم بهتر است فرشی را انتخاب کنید که از درب جلو تا پله ها و از قرنیز و دامن تا زیر پیانو کشیده شود. این فضای کف مکان دیگری برای افزودن رنگ و شخصیت است.

یک فرش محکم
فرش قابل شستشو

من عاشق این فرش دوست داشتنی چون قابل شستشو است! نه تنها کثیفی را پنهان می کند، بلکه اگر واقعا کثیف شد، می توانید آن را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. این برای فضای ورودی ضروری است.

طراحی ورودی کوچک – تابلوی خلق و خو

بیایید نگاهی بیندازیم به استقبال گرم جدیدی که با ورود به خانه گریسی خواهید داشت. فکر می کنم با آینه بزرگ، نیمکت کوچک و دیوار ورودی منحصر به فرد، اولین تاثیر خوبی بر روی هر یک از مهمانان او بگذارد. بعلاوه، ثابت می کند که بدون توجه به اندازه ورودی شما، همچنان می توانید فضایی با تاثیر بالا ایجاد کنید.

چگونه از یک ورودی کوچک و باریک حداکثر استفاده را ببریم

نیمکت ذخیره سازی // چراغ رومیزی زرد // آینه دیواری برنجی // فرش محوطه // قلاب دیواری با گیره // هنر و قاب سرزمین عجایب زمستانی // هنر منظره // سبد آویز با طناب // قاب عکس مشکی

گریسی، لطفاً اگر این ایده‌های دکوراسیون ورودی ورودی را دنبال می‌کنید، ما را در جریان بگذارید. من فکر می کنم این تغییرات کمک زیادی به تبدیل آن به فضای کاربردی تر برای خانواده و بازدیدکنندگان خواهد کرد.

پذیرش پست های SOS Reader برای سال 2024!

من برنامه های جدید Reader SOS را برای سال 2024 می پذیرم. برای ارسال مکان خود، به من ایمیل بزنید [email protected]. لطفاً چند عکس از فضای خود، ترجیحات سبک، ابعاد اتاق و هر گونه اطلاعات دیگری در مورد معضل طراحی خود قرار دهید.



Source link